Happening soon...
| Author | Comment | |||
|---|---|---|---|---|
stewron |
New Gigs in Sweden, Finland and Denmark... |
Lead | ||
|
|
||||
|
|
||||
Raimo E |
#1 | |||
|
Finally
Jykä, miten on? Jyväskylä 22.07......we want sweet, we want sweet.....ja pari kaljaa samalla |
||||
|
|
||||
Jyka |
#2 | |||
|
Jep! Nyt täytyy vakavissaan harkita... se ei niin usein Suomeen eksy... |
||||
|
|
||||
Raimo E |
#3 | |||
|
Eipä todellakaan. Ruotsiin tai Tanskaan pitäisi aina mennä. Pistähän harkintaan, Sweet ei todellakaan niin usein täällä käy.
Kun saisi tietää, missä se oikein esiintyy Jyväskylässä???? Rami |
||||
|
|
||||
zakki |
Norway!! | #4 | ||
|
Skandal at SWEET inte spelar i Norge denne sommeren!!Men jeg reiser jo til England 18 juni for å se Bilston konseren .Men savner SWEET i Norge denne sommeren
altså.Come on SWEET!!
|
||||
|
|
||||
Juice |
Jyväskylään siis | #5 | ||
|
Saina viimeinkin aikaiseksi kirjautua foorumiin, Olen seuraillut HSH sivustoa tiiviisti jo pitkän aikaa . Tervehdys siis viimein teille Jyka ja Raimo E.
Tietysti myös muille suomalaisille.
Kävin katsomassa AS Sweetiä Vanhalla joitain vuosia sitten. Nyt voisi katsoa bändin nykykuntoa Jyväskylässä. |
||||
|
|
||||
Jyka |
#6 | |||
|
No moi "Juice"! Hyvä saada yks suomalainen tänne lisää! Tiettävästi oot kai kolmas suomalainen Sweet-fani täällä forumissa? Jep, Jyväskylään pitää mennä katsoo Andyä! |
||||
|
|
||||
Raimo E |
#7 | |||
|
Moi Juice
Samalla keikalla olin minäkin. Kävitkö tsekkaamassa Bohemian (Itäkeskus) keikan? Se oli myös todella hyvä keikka. Jep, kuten Jykäkin, mä myös varmaankin lähden Jyväskylään keikkaa katsomaan. Kun nyt saisi selville, missä Sweet siellä esiintyy. Me taidetaan olla kolmestaan Suomen edustajia tässä forumissa, joten hienoa, että olet messissä ja tervetuloa munkin puolesta!!! Rami |
||||
|
|
||||
Juice |
Finnish Sweet fans | #8 | ||
|
So, Let´s keep the Sweet flag up and high here in Finland too.
Juice |
||||
|
|
||||
Johnny Credit |
Zakki goes to Strömstad ? | #9 | ||
|
Du kan jo alltids dra til Strömstad da, det er jo så godt som i Norge.
Skagerack er et riktig "kanonställe" http://www.skagerack.nu/
|
||||
|
|
||||
Juice |
Sweet in Finland | #10 | ||
|
So, it seems like Sweet will be in Keitelejazz in Finland 22.7.-09
More: http://www.keitelejazz.fi/
Juice |
||||
|
|
||||
zakki |
#11 | |||
|
Takk for tipset,men har ingen sjangs til å reise til Strømstad.Jeg bruker en lite uke av ferien min i England,og deretter må jeg vente til august til jeg kan
bruke de siste ferie ukene mine.Men mener stadig det er en skandale at Sweet ikke spiller i Norge denne sommeren..Gleder meg uansett helt fantastisk til
Bilston konserten da.
|
||||
|
|
||||
Raimo E |
#12 | |||
|
Kiitos Juice infosta
Nyt pitää vain selvittää, kuinka päästä Keiteleelle. Ei ole koskaan tullut käytyä ks paikassa, en ainakaan tunnusta, mutta jos löytyy ,
niin siellä nähdään. Ei meitä voi olla kolmea vain Suomessa.....eihän.... Rami |
||||
|
|
||||
Juice |
Keitelejazz | #13 | ||
|
Siitä vaan hotellimajoitus Jyväskylästä. Keikkahan näyttää olevan Äänekoskella.
|
||||
|
|
||||
Raimo E |
#14 | |||
|
Moi Juice
Jep, samaa itse ajattelin. Olen menossa Bilstoniin Andyn 60-vuotis juhliin, kun tuli kutsu. Lähdetään vaimon kanssa torstaina 18. päivä Manchesteriin ja jatketaan sieltä junalla (1h30min) Wolverhamptoniin. Wolvesta ei ole matkaa Bilstoniin kuin 2 mailia, joten sen välin voi mennä taksilla. Sunnuntaina sitten sama toisinpäin ja himassa ollaan sunnuntai-iltana. Saatiin varattua hotellihuone ''Britannia'' hotellista Wolvesta, joka on ihan rautatieaseman vieressä. Kallis reissu kyllä tulee, mutta onhan toi ''kerran elämässä'' tapahtuma. Harmittaa, kun Jykää ei kutsuttu sinne myös. Jykä on kuitenkin pitkän linjan Sweet-mies ja hänellä on kunnioittetava Sweet kokoelma. Olisi ollut hienoa Jykän kanssa pyöriä Bilstonissa. Joo, itse olen olen diggailut bändiä heti ekasta '' Funny How Sweet Co-Co Can Be'' albumista lähtien (oli muuten elämäni ensimmäinen levy, jonka ostin). Mun suurin suosikki on ''Off The Record'', helvetin hieno Rock-levy, täynnä hienoja biisejä. Toki pidän kaikista muistakin ja myös myöhemmistä Andy Scott's Sweet tuotannosta. Pitkä matka on Sweetin kera kuljettu, mutta antoisa, onhan se hienoa musaa. Kerran aikaisemmin olen Andyn tavannut. Se oli niitä Viking Linen ''70's Cruice'' tapahtumia, missä Sweet oli illan pääakti. Laivalla Andy istuskeli ihan rauhassa pubissa, niin olihan se pakko mennä jotain sanomaan ja ihan antoisa keskustelu tuokio vietettiin Andyn seurassa. Ainakin silloin oli hyvällä päällä ja todella ystävällinen. Mä sanon Bilstonissa terveiset Suomesta (Juice ja Jykä?). Hyvää loppuviikkoa Juice ja nähdään Äänekoskella Rami |
||||
|
|
||||
Juice |
Äänekoski | #15 | ||
|
Moi
Tuli mutka matkaan Äänekoskelle. En siis pääse paikalle ko. Sweet keikalle. Kuinka Raimo E sinun Blistonin matka onnistui? Taisi olla sellainen "once in a lifetime" kokemus? lomaterveisin Juice |
||||
|
|
||||
Raimo E |
#16 | |||
|
Moi Juice
Sääli ettet Sweet keikalle pääse. Kyllä, Bilston oli ''once in a lifetime'' kokemus ja kuten uudesta avatar kuvasta näet, yhteiskuviinkin pääsin Andyn kanssa. Rahaahan kyllä hieman paloi, mutta olipa ikimuistoinen juhannus. Sweet heitti todella rock-henkisen keikan illalla. Suurimmat yllätyksen hetket koin, kun Sweet aloitti ''Live For Today'' biisin ja vähän sen jälkeen soittivat ''Heartbreak Today'' biisin. Molemmat ovat suuria suosikkejani ja hienot versiot bändi niistä veti. Mutta, kyllähän se päivän tapahtuma, oli se iltapäivä meeting Andyn kanssa. Kerran aikaisemmin olen hänet tavannut, mutta ei näin ''läheisesti'' ole koskaan päässyt Andyn kanssa keskustelemaan. Tietysti myös hienoja britti pubeja tuli kierreltyä ja paintteja maisteltua useampikin. Fish'n'chips maistuu erinomaiselta pikku kännissä katu grillistä ostettuna, suosittelen suuresti!!!!! Oikein hyvää loman jatkoa Juice. Me sitten Jykän kanssa otetaan olutta sunkin edestä (Jykän ei kaljoaan tarvitse maksaa, sen verran hän mua on jeesaillut, joten piikki auki, niin kauan kun maha vain vetää
|
||||
|
|
||||
Jyka |
#17 | |||
|
Tänään Äänekoski rules! |
||||
|
|
||||
Juice |
#18 | |||
|
Pistähän infoa, kuinka keikka meni. Olen hengessä mukana ja kuuntelen Sweetin live in Danmark cd;tä matkallani pohjoiseen.
|
||||
|
|
||||
Raimo E |
#19 | |||
|
Moi Jykä ja Juice
Kävi niin, etten pääse minäkään Äänekoskelle, perkele
Työt eivät tällä kertaa jousta ja tulisi hieman kiire päästä sinne illalla ja vielä pitäisi kotiinkin tulla aamuksi takaisin, joten paras vaihtoehto on tällä kertaa jättää Sweet väliin. Harmittaa kyllä, mutta ei voi mitään. Jykä, pistä keikka lista, mitä soittivat, myöhemmin tänne forumiin ja sano Andylle terveiset, jos jossain tapaat hänet. Järjestetään kolmestaan syksymmällä olut painotteinen ilta ja keskustellaan Sweetistä, jos herroille sopii? Kerrankin saisi puhua asiantuntioiden kanssa lempi bändistään, eikä kukaan hekottelisi musiikki maulle. Miten on, pistetäänkö mietintään? Jykä, todella hauskaa ja Sweet pitoista iltaa. Ole meille kunniaksi
pidä Sweet lippu korkealla.....''Looook Ouuuut''.... Rami |
||||
|
|
||||
Jyka |
#20 | |||
|
Moi! Aloittivat sillä "Stripper" introlla ja "Hell Raiser" tietty seurasi! Sitten tuli "Burn On The Flame"! Ja sitten ylläri: "No You Don't"! Hittejä soittivat: "Wig-Wam Bam", "Little Willy", "Blockbuster", "Action", "Teenage Rampage", "The Six Teens", "Fox On The Run" ja sitten Andy spiikkasi että Sweet ei tehnyt montaa balladia mutta "Love Is Like Oxygen" on sellainen ja hän haluaa omistaa sen Brian Connolylle ja Mick Tuckerille. Ilman heitä hän ei olisi tässä soittamassa. Hieno Ele! No "Oxygen" muutti muotoaan... soittivat taas sitä Emerson, Lake And Palmerin "Fanfare For The Common Man" biisiä sekaan... Andy spiikkaili myös että milloin tänne tulee pimeää? Kello taisi olla jotain 24.00. Encorena taisi tulla "Ballroom Blitz"! Olin aivan lavan edessä että saisin hyviä kuvia. Jotkut onnistui kun salama sattui riittämään. |
||||
|
|
||||